آزمایشگاه کنترل کیفیت نوار عایق سرد لوله های دفنی آدرین شیمی

شرکت آدرین شیمی آروند یکی از بزرگترین تولید کنندگان نوارهای عایق سرد برای لوله های دفنی فولادی می باشد. کیفیت یکی از مهمترین مسائل در زمینه تولید نوارهای عایق می باشد از این رو شرکت آدرین شیمی آروند بعد از تولید نوار مشکی، نوار عایق سفید, نوار سرجوش و پرایمر ها ابتدا این محصولات تولیدی را با استفاده از متخصصین خبره و با دستگاه ها و تجهیزات بروز دنیا مورد آزمایش و کنترل کیفیت قرار می دهد.
آزمایشگاه آدرین شیمی
آزمایشگاه آدرین شیمی

آزمایشگاه شرکت آدرین شیمی آروند  آزمایشگاهی مجهز جهت انجام آزمونها،  و آنالیز عایق های ضدخوردگی و محصولات محافظت کننده از لوله های فولادی دفنی در خطوط انتقال صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان در کشور میباشد.

این آزمایشگاه آزمون دارای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، مدرن و به روز جهت تست و آزمون انواع نوارهای عایق ضدخوردگی و همچنین پرایمر بر اساس استانداردهای داخلی- ملی صنعت نفت و گاز  IPS و IGS و استانداردهای بین المللی و منطقه ای ASTM و DN میباشد که نسبت به ارتقاء کیفیت محصولات نهایت تلاش خود را بکار می گیرد.

 

آزمایشگاه کنترل کیفیت آدرین شیمی-min
آزمایشگاه آدرین شیمی

در این راستا و بمنظور بهبود مستمر و مدیریت منابع سازمانی شرکت نسبت به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت  مبتنی بر استاندارد ISO9001 و سیستم مدیریت کیفیت ویژه صنعت نفت، گاز و صنایع پتروشیمی ISO/TS 29001  اقدام و موفق به کسب آن گردیده و همچنین پیاده سازی، استقرار و اجرای سیستم مدیریت کیفیت ویژه آزمایشگاه مبتنی بر استاندارد ISO/IEC 17025 نیز انجام پذیرفته است. 

 

آزمایشگاه کنترل کیفیت نوار عایق آدرین شیمی-min
آزمایشگاه آدرین شیمی

بکارگیری استانداردهای سطح بالا و ایجاد زمینه ارتقاء شرکت در دامنه فعالیتهای آزمایشگاهی به لحاظ فنی و مدیریتی جهت انجام دقیق، صحیح و بموقع تست ها و آزمون ها و ارائه گزارش های قابل استناد می باشد.

3.7 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments